Завдяки податківцям Київщини, до бюджету однієї з сільрад регіону надійшов 1 млн. грн. штрафних санкцій

За повідомлення начальника ГУ ДФС у Київській області Олексія Кавиліна, податківці Київщини, зокрема, фахівці управління контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів, виявили факт реалізації суб’єктом господарювання слабоалкогольних напоїв  без наявності відповідної ліцензії.  Загальна вартість отриманої партії — 295,5 тис. грн.

Крім того, підприємство зберігало партію алкогольних напоїв на суму 410,8 тис. грн. у місці, відомості про яке не внесені до Єдиного державного реєстру місць зберігання.

За порушення норм чинного законодавства щодо виробництва і торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, дистилятом виноградним спиртовим, спиртом-сирцем плодовим, алкогольними напоями та тютюновими виробами платника податків притягнено до відповідальності.

«Результатом вжитих заходів стало поповнення місцевого бюджету Дударківської сільської ради Бориспільського району Київської області на суму у понад 1 мільйон гривень, який сплатило відоме підприємство як штраф за порушення норм чинного законодавства. Наша робота у тому числі спрямована на детінізацію ринку підакцизних товарів, створення рівних умов для всіх його учасників та збільшення надходжень до бюджету – це пріоритетні завдання. Податки мають сплачувати всі, як і дотримуватися норм закону. І вже тим більше – підприємства з всесвітньо відомими іменами», — підкреслив Олексій Кавилін.

ГУ ДФС у Київській області

Бюджетні рахунки для плати за ліцензії на операції з пальним

Головне управління  ДФС у Київській області повідомляє, що відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 26.04.2019 №182 «Про внесення змін до наказу МФУ від 14 січня 2019 року №11» Державною казначейською службою України відкрито нові рахунки по наступних платежах:

«22013100» — Плата за ліцензії на виробництво пального;

«22013200» — Плата за ліцензії на право оптової торгівлі пальним;

«22013300» — Плата за ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним;

«22013400» — Плата за ліцензії на право зберігання пального.

Нові бюджетні рахунки, розміщені на офіційному суб-сайті «Територіальні органи ДФС у Київській області» єдиного веб-порталу ДФС України в розділі «Бюджетні рахунки»(http://kyivobl.sfs.gov.ua/byudjetni-rahunki/okremi-storinki/arhiv1/379400.html/), а також у центрах обслуговування платників податків.

ГУ ДФС у Київській області

Стан розрахунків з бюджетом можна перевірити В «Електронному кабінеті»

Головне управління ДФС у Київській області звертає увагу, що на сьогодні ДФС запроваджено низку електронних сервісів, які розміщені в «Електронному кабінеті».

Використання «Електронного кабінету» дає змогу заощадити кошти та час, фізичні особи  тут можуть сплатити податки в будь-який зручний, у т.ч. неробочий час, це позбавляє необхідності відвідувати центри обслуговування платників, та банківські установи.

За допомогою «Електронного кабінету» платники податків – фізичні особи мають можливість перегляду даних, зокрема, щодо:

— об’єктів оподаткування (земельні ділянки, житлові будинки, квартири, садові (дачні будинки), гаражі, легкові автомобілі);

— сформованих податкових повідомлень-рішень та необхідних платіжних реквізитів органів місцевого самоврядування для сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;

— розрахунків сум податкових зобов’язань по таких податках;

— стану розрахунків з бюджетом.

         Електронний кабінет забезпечує можливість проведення звірки розрахунків платників податків з державним та місцевими бюджетами, а також одержання документа, що підтверджує стан розрахунків, який формується автоматизовано шляхом вивантаження відповідної інформації з електронного кабінету із накладенням електронного підпису посадової особи контролюючого органу та печатки контролюючого органу.

Меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету дозволяє платнику створити та надіслати до відповідного органу ДФС запит щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДФС за формою «F/J1300203».

Верхня панель навігації у вікні «Заяви, запити для отримання інформації» дозволяє встановити відповідний період та обмежити перелік документів за типом «J(F)13 Запити та довідки». Зі списку документів обирається Запит (F/J1300203) натисканням лівої клавіші миші. В наступному вікні в полях «Регіон» та «Район» обирається відповідний територіальний орган ДФС (за замовчуванням встановлено орган ДФС за місцем основної реєстрації), та натискається кнопка «Створити».

Поля форми Запиту заповнюються системою автоматично, а саме:

— найменування; прізвище ім’я, по батькові платника податків;

— податковий номер платника податку або серія та номер паспорта;

— дата відправлення Запиту до органів ДФС.

Автоматичне заповнення таких полів можна відмінити, знявши позначку «Авто розрахунок».

Зберегти створений Запит можна натиснувши кнопку «Зберегти». Збережений документ можна підписати та відправити до органу ДФС, натиснувши кнопки «Підписати» та «Відправити».

         Для роботи у приватній частині  «Електронного кабінету» платникам податків необхідно отримати особисті ключі електронного цифрового підпису отриманого у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС.

Отже, платник податків має право надіслати Запит щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за формою «F/J1300203» через меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету.

Відповідь на Запит платнику податків надсилається через Електронний кабінет не пізніше п’ятнадцяти робочих днів з дня його отримання у вигляді витягу з інформаційної системи органів ДФС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та цільовими фондами за формою «F/J1400203» (далі – Витяг). Витяг формується за період вибраний платником податків при створені Запиту з урахуванням строків давності, станом на дату відправлення Запиту до органів ДФС.

Перевірити дані, за якими сформовано Витяг можна за допомогою меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини Електронного кабінету.

ГУ ДФС у Київській області

Читайте также: