Митники Київщини упередили спробу ввезення підакцизних нафтопродуктів під виглядом газового конденсату

Близько 40 тонн нафтопродуктів підприємці намагалися ще на початку весни ввезти залізницею та оформити в зоні діяльності митного поста «Південний термінал» Київської митниці ДФС під виглядом товару «природний нестабільний газовий конденсат», при ввезенні якого не передбачено сплату мита та акцизного податку.

Виявленню цього порушення вітчизняного законодавства передувала проведена працівниками митниці аналітична робота, яка  вказала, зокрема,  на необхідність здійснення відбору зразків рідини, що декларувалась як «природний нестабільний газовий конденсат» для проведення лабораторних досліджень.

Відповідно до висновку експертів, імпортований товар виявився сумішшю вуглеводнів з вмістом інших домішок, яку за хімічним складом  необхідно відносити до нафтопродуктів, при ввезені яких передбачено сплату мита у розмірі 6 % від митної вартості переміщуваного товару, а також акциз у розмірі 213,5 Євро за 1 тис. л. продукції.

Таким чином, імпортером товару вчинено дії, спрямовані на переміщення товару  через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, а саме шляхом надання одним товарам вигляду інших.

Зазначені дії мають ознаки порушення митних правил, передбаченого ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України. У зв’язку з чим працівниками Управління протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії Київської митниці ДФС складено протокол про порушення митних правил.

Санкція ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України передбачає накладення штрафу в розмірі 100 відсотків вартості товарів — безпосередніх предметів порушення митних правил з конфіскацією цих товарів.

ГУ ДФС у Київській області

Працівники Київської митниці ДФС завадили спробі ввезення 36 л прекурсорів

Працівниками Управління протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії Київської митниці ДФС зафіксовано спробу вітчизняних підприємців ввезти на територію України складові для виготовлення наркотиків та психотропних речовин.

Особою, уповноваженою на декларування (декларантом) одного з вітчизняних ТОВ було подано до митного оформлення попередню митну декларацію типу ІМ40ЕЕ, яка використовувалась для переміщення 36 літрів (12 банок) каучукового клею «compounded rubber solution» з пункту пропуску до митниці призначення під митним контролем. Вантаж на перший погляд не викликав підозри, однак митники вирішили ретельніше перевірити цю зовнішньоекономічну операцію і інтуїція їх не підвела.

Відповідно до інформації, зазначеній у авіанакладній  та генеральній декларації безпеки (General Security Declaration), що надійшли разом з вантажем,  виявилося, що до переміщення через митний кордон надано небезпечний вантаж, який містить у своєму складі хімічну сполуку толуол «TOLUENE».

Враховуючи, що хімічна речовина толуол відноситься до прекурсорів,  митниками було прийнято рішення про відбір проб та зразків товару. Як виявила експертиза, у складі наданої на дослідження речовини виявлено толуол у кількості 64,24+1,31 мас.%.

Таким чином,  в декларації особою, уповноваженою на декларування не було заявлено за встановленою формою точних та достовірних відомостей щодо складу задекларованого товару, а зазначено лише наявність вмісту гумової суміші без зазначення вмісту толуолу.

Зазначимо, що толуол включений до Таблиці IV списку № 2 прекурсорів, обіг яких обмежено і стосовно яких встановлюються заходи контролю, згідно з Переліком наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 06.05.2000р. № 770 (із змінами і доповненнями).

Відповідно до даної постанови, «речовини, що містять не менш як 50% таких прекурсорів, як толуол, підлягають тим же заходам контролю, що і прекурсори». Отже, заявлена до митного оформлення речовина підлягає ввезенню на митну територію України лише за наявності дозволу Комітету по контролю за наркотиками.

Складено протокол про порушення митних правил. Товар вилучено до винесення судом рішення у справі.

До слідчого відділу Національної поліції України направлено повідомлення за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ст. 309 КК України.

ГУ ДФС у Київській області

 

Зміни у Розрахунку частки сільськогосподарського товаровиробництва

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, що відповідно до абз.4 п.п. 298.8.1 п. 298.8 ст. 298 Податкового кодексу України, Міністерство аграрної політики та продовольства України наказом від 16.03.2018 №142, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 03.04.2018 за №398/31850, внесло зміни до Розрахунку частки сільськогосподарського товаровиробництва.

Так, у графі 3 пп. 3.1 п. 3 Розрахунку частки сільськогосподарського товаровиробництва, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 26.12.2011 №772, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 06.04.2012 за №510/20823, слова та цифри «719 «Інші доходи від операційної діяльності», на якому обліковуються суми ПДВ, які залишаються у розпорядженні суб’єктів спеціального режиму оподаткування, встановленого ст.209 розділу V Податкового кодексу України» замінено словами та цифрами «718 «Дохід від безоплатно одержаних оборотних активів», на який зараховується бюджетна дотація для розвитку сільськогосподарських товаровиробників та стимулювання виробництва сільськогосподарської продукції відповідно до статті 161 Закону України «Про державну підтримку сільського господарства України».

Наказ №142 набрав чинності з дня офіційного опублікування, тобто 04.05.2018 — опублікований у бюлетені «Офіційний вісник України» від 04.05.2018 № 35.

ГУ ДФС у Київській області

Граничні норми готівкових розрахунків

Головне управління ДФС у Київській області інформує, що Положенням про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженим постановою Правління НБУ від 29.12.2017 № 148 встановлені граничні суми готівкових розрахунків протягом одного дня.

Так, суб’єкти господарювання мають право здійснювати розрахунки готівкою протягом одного дня за одним або кількома платіжними документами:

— між собою – у розмірі до 10000 (десяти тисяч) грн. включно;

— з фізичними особами — у розмірі до 50000 (п’ятдесяти тисяч) грн. включно.

Понад установлені граничні суми  платежі проводяться через банки або небанківські фінансові установи, які в установленому порядку отримали ліцензію на переказ коштів у національній валюті без відкриття рахунку, шляхом переказу коштів з поточного рахунку на поточний рахунок або внесення коштів до банку чи небанківської фінансової установи для подальшого їх переказу на поточні рахунки в банку.

При цьому кількість суб’єктів господарювання та фізичних осіб, з якими здійснюються готівкові розрахунки, протягом дня не обмежується.

Ці обмеження стосуються також розрахунків під час оплати за товари, придбані на виробничі (господарські) потреби за рахунок готівки, одержаної за допомогою електронного платіжного засобу.

Фізичні особи мають право здійснювати розрахунки готівкою між собою за договорами купівлі-продажу, які підлягають нотаріальному посвідченню, у розмірі до 50000 (п’ятдесяти тисяч) грн. включно.

ГУ ДФС у Київській області

Платникам податку на додану вартість

Головне управління ДФС у Київській області звертає увагу, що відповідно до п. 192.1 ст. 192 Податкового кодексу України, якщо після постачання товарів/послуг здійснюється будь-яка зміна суми компенсації їх вартості, включаючи наступний за постачанням перегляд цін, перерахунок у випадках повернення товарів/послуг особі, яка їх надала, або при поверненні постачальником суми попередньої оплати товарів/послуг, суми податкових зобов’язань та податкового кредиту постачальника та отримувача підлягають відповідному коригуванню на підставі розрахунку коригування до податкової накладної, складеному в порядку, встановленому для податкових накладних та зареєстрованому в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Згідно з пп. 192.1.1 п. 192.1 ст. 192 ПКУ, якщо внаслідок такого перерахунку відбувається зменшення суми компенсації на користь платника ПДВ –  постачальника, то:

а) постачальник відповідно зменшує суму податкових зобов’язань з ПДВ за результатами податкового періоду, протягом якого був проведений такий перерахунок;

б) отримувач відповідно зменшує суму податкового кредиту за результатами такого податкового періоду в разі, якщо він зареєстрований як платник ПДВ на дату проведення коригування, а також збільшив податковий кредит у зв’язку з отриманням таких товарів/послуг.

Постачальник має право зменшити суму податкових зобов’язань з ПДВ лише після реєстрації в ЄРПН РК.

Пунктом 192.1 ст. 192 Податкового кодексу України передбачено, що РК, складений постачальником товарів/послуг до ПН, яка складена на отримувача – платника ПДВ, підлягає реєстрації в ЄРПН отримувачем (покупцем) товарів/послуг, якщо передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, для чого постачальник надсилає складений РК отримувачу.

Враховуючи вищевикладене, у разі зупинення реєстрації в ЄРПН РК на зменшення податкових зобов’язань, пояснення та копії документів, необхідні для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію РК в ЄРПН, подаються платником податків – продавцем, що зазначений в РК та ПН, яка коригується.

ГУ ДФС у Київській області

Похожее ...